HOT

5/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Buy Nasrudin Books

බෙදාහදාගෙන වැඩ කිරීමේ හොඳ පුරුද්ද!

වයස්ගත යුවළක් කෑම ගැනීම පිණිස අවන්හලකට පැමිණියහ. ඔවුන් දෙපළ එහි අසුන් ගෙන මඳ වේලාවකට පසු අසුනෙන් නැඟිට ගිය පිරිමියා මාළු පාන් ගෙඩියක් මිලදී ගෙනැවිත් යළිත් අසුන් ගත්තේය. මොවුන් දෙදෙනාට ම එකම මාළු පාන් ගෙඩියක් පමණක් මිල දී ගන්නට ඇත්තේ පිරිමියා පමණක් අනුභව කරන්නට යයි මෙය අසල මේසයක බලා සිටි පුද්ගලයෙක් සිතුවේය. 


මහලු කාන්තාව සිය සැමියාට කීවේ, ‘නැහැ ඩග්ලස් ඔයා ඉස්සෙල්ලා කන්න’ කියාය. බලා සිටි අයට හැඟී ගියේ මොවුන් දෙදෙනාට ම මාළු පාන් ගන්නට මුදල් නොමැති නිසා මාළු පාන් එකක් ගෙන දෙදෙනා ම එය භුක්ති විඳින්නට අදහස් කර ගෙන ඇති බවයි. ඇය සැමියාට ඇති ගෞරවය නිසා ඒ මාළු පාන් ගෙඩියෙන් කොටසක් කලින් කන්නට කියන්නට ඇතැයි අසල මේසයේ සිටි තැනැත්තා කීය. 

මොවුන් දෙපළ ගැන අනුකම්පාවක් බලා සිටි තැනැත්තා තුළ ඇති විය. ඔහු කවුන්ටරය වෙත ගොස් මාළු පාන් ගෙඩියක් මිල දී ගෙනැවිත් මහලු කාන්තාවට දී “ඔබතුමියත් කන්න මෙන්න මං මාළු පාන් එකක් ඔබතුමියටත් ගෙනාවා.” කියා පිරිනැමුවේ ය. 

“හා බොහෝ ම ස්තූතියි. මුලදි මම හිතුවේ නොකා ඉන්නයි” මහලු කාන්තාව තම නැති බැරිකම් වසා ගැනීමට මෙන් කීවාය. “අපි දෙන්නා හැම දෙයක් ම කරන්නේ බෙදාහදාගෙන.” ඇය කීවාය. 

මහලු තැනැත්තා බොහොම සෙමින් මාළු පාන් ගෙඩිය අනුභව කළ අතර ඔහු එය ඉටු කරන ආකාරය දෙස මහලු බිරිය බලා සිටියාය. 

“ඇයි ඔබතුමිය මාළු පාන් කන්න කැමති නැද්ද?” මාළු පාන් ගෙඩිය ගෙනැවිත් දුන් තැනැත්තා විමසුවේ ඇය සතුටු යමක් ගෙනවුත් දීමටය. 

“නැහැ එහෙම එකක් නැහැ” ඇය කීවාය. “අපි හැමදෙයක් ම බ‍ෙදාහදා ගෙන තමයි කරන්නේ” ඇය කිවාය. 

“එහෙනම් ඇයි නොකා සිටින්නේ?” 

“නැහැ. මම මේ ඩග්ලස් කාලා ඉවර වෙනකන් ඉන්නේ. අපි හැමදෙයක් ම බ‍ෙදාහදා ගෙන තමයි කරන්නේ” ඇය යළිත් කිවාය. 

“අපි දෙන්නා හැම දෙයක් ම බ‍ෙදාහදාගෙන කරන්න පුරුදු වෙලා තියෙනවා” මහලු පුරුෂයාත් කීවේය. 

“කොච්චර වාසනාවන්ත ජෝඩුවක් ද කියලා මට හිතෙනවා. ඒත් දුක මට හිතුනෙ මෙතුමිය නොකා බලා ඉන්න කොට” බලා සිටි පුද්ගලයා කීවේය. 

“ඩග්ලස් පළමුව කෑම කාලා ඉවර වුණාම තමා මට දත් කුට්ටම ලැබෙන්නෙ. ඒකයි මං මේ ඒක ලැබෙනකන් බලා සිටින්නේ” යයි මහලු බිරිය කීවාය. 

- ලලිත් හීන්ගම 

(ලලිත් හීන්ගමගේ ‘කිල්ලෝටය -3’ නම් රසකතා සමුච්චයෙනි. මෙය මීට වසර 11කට පෙර ‘ලංකාදීප’ පුවත්පතට ඔහු විසින් ලියූ රසකතා තීරුවේ පළ වූවකි. ‘කිල්ලෝටය -3’ ගොඩගේ ප්‍රකාශනයකි.)

Post a Comment

0 Comments